На главнуюХобби и стильПохожее видеоЕще от: LaurDIY

DIYS EVERY GIRL NEEDS TO KNOW ABOUT

Оценок: 112562 | Просмотров: 2609551
✂ click to join the #prettylittlelaurs fam!! http://bit.ly/2bIXkpJ Sooooo in love with how these all turned out!!! And if I can help the #prettylittlelaur fam save a few dollars on things that I know y'all are looking for in stores... SOOO DOWN! I can't wait to see your recreations of these DIYs, make sure to send me piccys! ♡ XO lauren See you Wednesday for a VLOG & next Sunday for another #SunDIY! ✂ download my supa cute donut game app! http://donutdazzle.com/play »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» MORE LAUR! ⟡ website: http://laurdiy.com ⟡ snapchat: itslaurdiy ⟡ instagram: http://instagram.com/laurdiy ⟡ twitter: https://twitter.com/#!/laurDIY ⟡ like "LaurDIY" on facebook: http://www.facebook.com/laurdiy ⟡ tumblr: http://likewolvesss.tumblr.com/ $10 off Uber: LAURENR563 $10 off Postmates Delivery: QIRHB »»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»»» ▲ last week's video ▼ COUPLES JUJU ON THAT BEAT https://www.youtube.com/watch?v=tKv_KLR8_iI
Категория: Хобби и стиль



Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (4630)
LaurDIY (2 года назад)
#sunDIY!!!!! ✨🎨❤️ can't wait to see your recreations 😘 see you Wednesday for a vloggyyy & on Sunday as always for more DIYs ✨
Unicorn love Life (21 день назад)
You are so beautiful 😍
Gery Cake (5 месяцев назад)
LaurDIY LOVE YOU BUT IM LATE
Pandacorn _rules (8 месяцев назад)
LaurDIY iiiiii
Quarry Hill (9 месяцев назад)
LaurDIY iiiiiii
Joslyn Arteaga (9 месяцев назад)
You can just come over here for me then I’ll come back in the next day or two
Almighty joanna (21 день назад)
Fuck you your dogs are cheap
TJCB (1 месяц назад)
I got some merch at Ardeen
XxLauren_XO :]xX (2 месяца назад)
1:55 how to make a beanie stylish
Emily clanton (2 месяца назад)
I love ❤️ how much she cares about us and actually tries to help us. We love you!!!
hurrcaine dog (2 месяца назад)
Back when alex and Lauren were couples :(
Natalie Steglik (2 месяца назад)
D Di Diy Di D
R x edits (4 месяца назад)
I love u so much lauren
Puffle BabyCorn (4 месяца назад)
Even the legging have a pretty nice fit! Great vid! Love all of these! 😊
Zoey Cuddles (4 месяца назад)
I made the hat!!! I literally want to wear it even if it is hot out!
Ava Lee (4 месяца назад)
You are like a little ray of sunshine and ilysm you make me so happy 😁🦄💐🍉
Debra Pope (4 месяца назад)
Sure, it’s easier to go out and buy it But it’s cheaper to diy it 😆😉
IxrA Hxdeer (4 месяца назад)
2019 anyone?
October Phases (4 месяца назад)
plz
October Phases (4 месяца назад)
omg lauren can we do a factime collab we are so simular
EKS 12345 (4 месяца назад)
#dontbuydiy
••고양이 (5 месяцев назад)
This made meh LYFE betta
Karelynn A (5 месяцев назад)
Omg I'm binge watching ALL of your videos for the like 100TH time!!!! Lived ur bora bora vlogs with Alex xxx I'm a subscriber!
Muna Alahmadi (5 месяцев назад)
Love you
KAITLYN WATSON (6 месяцев назад)
Omg I want those leggings 😍 if they were merch I’d so buy
Darlene Guzman (6 месяцев назад)
Ayy its merch
Jenna Joseph (6 месяцев назад)
Am I the only one watching in 2018
xDGamer (6 месяцев назад)
LaurDiy pants should be your new mercy 😂😂😂😂
Anna Lee (6 месяцев назад)
I learned that I can put the string in between my fingers and tie it
Victoria Whiteley (6 месяцев назад)
Sorry but that was a little short. BUT YOU'RE THE BEST!
Candace Rocha (6 месяцев назад)
You should've put laurdiy on one side and Alex Wassabi on the other
Swim 4 Life (6 месяцев назад)
Guess wut.... I’m really really .. really late
KAWAII UNICORN KITTY (6 месяцев назад)
I love all your Diys lauren
Isabella Godinez (6 месяцев назад)
I love the leggings they are so cute!!
Caitlyn Whitton (6 месяцев назад)
Can u do a DIY of how to put your hair in a high ponytail bc I suck at it😂
Miss Sophxx (7 месяцев назад)
I'm SOOOOOOOOOOOOOOOO making the beanie, if my mom lets me. (She won't)
Madison Wilder (7 месяцев назад)
WHY ARE THERE SO LITTLE AMOUNT OF DIYS
Perry Allison (7 месяцев назад)
The leggings, yasss
Pobalone Cheese (7 месяцев назад)
😖😖😖 I just got new AirPod earbuds and the audio is off and super loud. Any advice?
Savannah Haynes (7 месяцев назад)
ᔕO ᒪᗩTE
Savannah Haynes (7 месяцев назад)
2018
hiba qureshi (8 месяцев назад)
with ironing the laurdiy logo i did it on my brand new t shirt that cost me so much and it didn't work it just ruined my t shirt but i still love you and the beanie one worked.
Tessa Williams (8 месяцев назад)
These were GREAT, but any of them, my school would have dress coded. UGH
Riley Cosner (8 месяцев назад)
I can't make diys
MeAtBaLL _ (8 месяцев назад)
Nooooo we almost have matching Nike’s
Angela McLeod (8 месяцев назад)
Anyone else have no DIY skills and tried these and failed? Yah me either😳😂
anshary datimbang (8 месяцев назад)
k
anshary datimbang (8 месяцев назад)
👏👏👏👏👏👏👏👏
judy williams (9 месяцев назад)
a...... TOMBOYS
Kayleigh Cowles (9 месяцев назад)
Hi
Isabella SENG-DOUCK (9 месяцев назад)
yep girls
Unicorn (9 месяцев назад)
Kyle is real good as a camera man!
Chloe Crews (9 месяцев назад)
These atores probably hate you... xD lol ♡
Jade Kemp (9 месяцев назад)
Who else just watches this
Darcey Winter (9 месяцев назад)
Your so pretty lauren
Jayshree (9 месяцев назад)
Gonna do the leggings one
Jayshree (9 месяцев назад)
Black one is so sexyyyyyyyyyy
Sing.Queen 5247 (9 месяцев назад)
Am I the only one Who thinks Lauren’s Lauren DIY pants said laundry
Vanessa Inema (9 месяцев назад)
Love ya girl 😺
Ruby Renshaw (9 месяцев назад)
Lolz the intro
Bailey's Big Life! (9 месяцев назад)
The LaurDIY Leggings should be her Mertch!✌😍❤
Tejal Naidoo (9 месяцев назад)
I tried all of these and they where SOOOOO AMAZING!!!! My boyfriend also tried the jacket but more boyish if you get what I'm saying *laughing* and loved it!!
Sarah Sugar (9 месяцев назад)
Its fanny that everone has pompom hat in my school😂
milly chilly (9 месяцев назад)
SHES THE DIY QUEEN
Mya Billman (9 месяцев назад)
I love you sooo much
Anika du Toit (9 месяцев назад)
Do u know how to diy nike shoes If u do can u show me in a new video 😘😘😘😘😘
Amy Lodge (10 месяцев назад)
I love you so so so so soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo sooosoososoosososososososooossosoososososososososososososoosoososoososoosoosososoososososoososososoosoosoosososooososososoosososoosososoosososoososossoosooososoosoososoosooosoosoososoosoooooooooooooooooooooooooooooo mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuucccccccccccccccccccccccccccchhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh you are so so so so so so so Awesome❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😍😍😍😍😍😍😍❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍😍😍😍😘😘😘😘😘😘
Lillian Heath (10 месяцев назад)
I love you my sister loves you too 😇😇😇😇😇😇😇
Cookie Dough Films (10 месяцев назад)
2018 anyone?
Leslie Huff (1 месяц назад)
Ok
Summer T (3 месяца назад)
Yep😔
Jada Porter (4 месяца назад)
Me
XxMako TalesxX (4 месяца назад)
Cookie Dough Films MEH
PandaGetPanda (5 месяцев назад)
yeee
Viola McCann (10 месяцев назад)
You are a Beautiful girl
kat knight (10 месяцев назад)
#laurDIY#Laurs#alex wachabeeeeeeee
xXlauren brownXx (10 месяцев назад)
I made 2 double pompom hat's!!!
XxxItsyagirlxxX Xxx (10 месяцев назад)
You wanna know who is beautiful? Look at the first word! ❤️♥️❤️♥️
Abbie Juice (10 месяцев назад)
Nice intro
Peyton Enama (10 месяцев назад)
Cute
Wolf Girl (10 месяцев назад)
2018 where r u
Pico De Gallo (10 месяцев назад)
you get the yee of approval
FAT CAT (10 месяцев назад)
OMFG SHE'S WEARING A PANIC AT THE DISCO SHIRT YASS
Lily Smith (10 месяцев назад)
when I grow up I want to be LaurDIY
Amazing Autumn (10 месяцев назад)
I love those hats!!!
Kamy ALK20 (10 месяцев назад)
All of these weight loss hacks but what about weight gain hacks like if you struggle
XxAbixX ;P (10 месяцев назад)
Loves these!!
Sheryl Timms (10 месяцев назад)
Can you make pranks that incloulde fits
Sims icle (11 месяцев назад)
When you put the leggings in that wash, does the text come off?
Maria Yt (11 месяцев назад)
ⓣⓡⓘ ⓣⓞ ⓢⓗⓞⓔ ⓞⓕ ⓑⓤⓣ ⓝⓞ .....ⓘ ⓛⓞⓥⓔ ⓨⓞⓤⓡ vids
unicorn girl (11 месяцев назад)
You are my IDOL for real i wanna just be like you
Ali_ Craft (11 месяцев назад)
Is it just me or is all her outfits spot on
glitterpop101 glitterpop101 (11 месяцев назад)
I love this it is so helpful
josy ramos (11 месяцев назад)
WHO watching this in 2018
Dani Mariona (11 месяцев назад)
Ur sooooooo pretty I want to become u some day u inspire me everyday thx luarDiy
DeathlyLeslie Gamer (11 месяцев назад)
At first I thought this was merch but diying clothes is way cheaper and affordable
Georgie Head (11 месяцев назад)
She is so pretty i ❤️ her
kittxe lover (11 месяцев назад)
Any 2018 people...."behind"
Kailyn Lausch (11 месяцев назад)
Wait... can u actually make those leggings? cause I really want to!
Elsie Burton (11 месяцев назад)
lllllllllllllllaaaaaaaaaaaaaaaaaaauuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurrrrrrrrrrrrrrdddddddddddddiiiiiiiiiiiiiyyyyyyyyyyyy!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! you are my favrote utuber
diy life (11 месяцев назад)
Love all your diy
Winter Sitz (11 месяцев назад)
The thumbnails at the start of the video suck
Kyra M. (11 месяцев назад)
Where do you get your stuffies?
Terry George (1 год назад)
your so cute
Nyima S (1 год назад)
Lol I love how she has a hat.... but she’s wearing shorts
Addie Friederich (1 год назад)
Your cute!!!!
EbinAnika Vlogs (1 год назад)
I have those nike shoes!! #twinz!😍😍
Adamari Alvarez (1 год назад)
I will paint if I get one of your sweaters . Love you Lauren
Jo J (1 год назад)
Were my #2018 diy babes at?
Cassandra ***** (1 год назад)
You are amazing If you love love love LaurDIY leave a like💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.