На главнуюХобби и стильПохожее видеоЕще от: Krazyrayray

Guys Vs. Girls Back To School Morning Routine! | Krazyrayray

Оценок: 308449 | Просмотров: 27591116
THUMBS UP FOR MORE BACK TO SCHOOL VIDEOS!! Enter my Back To School Giveaway!!➜ http://bit.ly/2vyYXvX BEHIND THE SCENES OF THIS VIDEO!➜ http://bit.ly/2uzPenq Subscribe For More Videos!➜ http://bit.ly/1LzaRI0 ♡ OPEN THIS FOR MORE SARAI!♡ ⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯ Follow me on: My Vlog Channel➜ http://www.youtube.com/user/HeyItsSarai Instagram➜ Username: krazyrayray Twitter➜ https://twitter.com/Krazyrayray Snapchat➜ smileysarai GET MY LASHES!!!➜ bit.ly/Krazyrayraylashes ⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯ Instagram➜ Username: krazyrayray Twitter➜ https://twitter.com/Krazyrayray Facebook➜ https://www.facebook.com/saraikrazyra... ⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯ For business inquiries, please contact Vanessa@JamesGrant.com with "KRAZYRAYRAY" in the subject line. ⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯ Disclaimer: This video is NOT sponsored! Xoxo, Sarai♡ ⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯⋯
Категория: Хобби и стиль



Html code for embedding videos on your blog
Текстовые комментарии (29037)
Krazyrayray (1 год назад)
NEW #backtoschoolwithsarai !!! Hope you enjoy! LOVE YOUUU<3
Hi Guy (6 дней назад)
I GET LAST REPLY
Linn Skarpnes (6 дней назад)
....... Girls i like
Sofia Repotente (1 месяц назад)
Krazyrayray love you ♥️😄
donedon Cannon (2 месяца назад)
Seattle fan my cousin plays for them
icagreg40 (2 месяца назад)
Your crazy crazy crazy
Sheila Yohanna (50 минут назад)
is so dirty in the bag
Sheila Yohanna (51 минуту назад)
my bed is drug
Christine Jo David (2 часа назад)
I saw a picture you and chloe
Gemma LORD (3 часа назад)
Boys are sooo slack
CeeJay Sparks (6 часов назад)
#Lazyboy
clutch god (6 часов назад)
He dumped Cheerios 8n his backpack
Venus XiongYT (7 часов назад)
Krayrayray forgot to brush her teeth😂
Ali Al-Masry (7 часов назад)
Lol tbh it’s sad how legit the boy routine relates to mine
Robin Evans (7 часов назад)
I really like your video
Gabryella Ávila (8 часов назад)
Vc sabe que garotos em ingles é boys ne?
jxtkvseuiobbxaq (8 часов назад)
So true....
Gaming With Aqua Flower (9 часов назад)
Idk I'm literally in between but who else is watching this in October, 2018?
Pickle Tickle (10 часов назад)
👸🏼
Alfonso Cervantes (11 часов назад)
I think the guy is lazy and the girl is not in my opinion
Kendall Lopez (11 часов назад)
I thought he was your boyfriend
Gülben Alaca (12 часов назад)
I think I am a boy
Rissaaa (13 часов назад)
Girls win!
Sunneva Huld Leósdóttir (13 часов назад)
When he puts his breakfast in the back pack 😂
AVERY LAND LIYA (13 часов назад)
He is soo cute
Aleksandar Cvetkovic (14 часов назад)
3:19 hahahahahaaahahahahahaah WTF
Jonatan Santacruz (14 часов назад)
At 0:01 when my stomach growls
Mayra Alava (15 часов назад)
I never put make-up on me.😝
Jeesica Snowflake (15 часов назад)
why would the guy put his breckfast in his school bag tgats wired
Florin Boss (19 часов назад)
MADFACĂ
octaviadrakeXNK (19 часов назад)
😊😁 Todayyy 𝗜 𝔴𝔞𝔫𝔱tt 𝘁𝗼 𝔰𝔥𝔬𝔴 𝘆𝗼𝘂 𝗮 𝔯𝔢𝔞𝔩𝔩𝔶 𝗮𝗯𝘀𝘂𝗿𝗱, but 𝗲𝘅𝘁𝗿𝗲𝗺𝗲𝗹𝘆 𝗲𝗳𝗳𝗲𝗰𝘁𝗶𝘃𝗲𝔢𝔢 "𝗠𝗮𝗻𝗶𝗳𝗲𝘀𝘁𝗮𝘁𝗶𝗼𝗻nn Formula" 😊😁 >>https://t.co/iwLrU6RZzP?fp-MNSLsdjjdodd 😋🙂 3427
Buyekezwa Makwetu (19 часов назад)
all my girl say hey
Buyekezwa Makwetu (19 часов назад)
I am a girl
Christian Matamba (20 часов назад)
I went the c
Bashir khan official (21 час назад)
Let's grow together subscribe me i will subscribe back you
sara gamer (23 часа назад)
is liek pop en pop
Samprathi Udayakumar (1 день назад)
why is my morning routine more like the boys, even if im a girl
xxxtentacion (1 день назад)
I need to get myself a GF even tho i sit with all the hot girls at my table at school
Chanel De Torres (1 день назад)
When it said 7:18 look at his phone carfully when it zooms in its 7:17on his phone
Alex Burgos (1 день назад)
He puts bowl with MILK in bookbag
Miko Riko (1 день назад)
My big brother doesn't need alarm. He needs me banging on the door saying '''Get up.''
Alex Burgos (1 день назад)
No afence but the boy =sleepyhead
dulce yaretzy ramirez foullet (1 день назад)
estuamigo
CxcMoon (1 день назад)
is no one gonna mention the stereotypes like?? Excuse mi I'm a boy that actually cares more than just working out and it ain't that rare for guys you kno
wickedlevin (1 день назад)
hi
Dog for Life (1 день назад)
2:56 was that your phone ??????
Kari Danko (1 день назад)
The mom did not mean to like say. Put it in your bag she means bring it in your hands
Beartiful (1 день назад)
What song did you use for the girl part
Shawn Phoutthasinh (1 день назад)
I’m 16
Unicorn Snowflake (1 день назад)
Please
Unicorn Snowflake (1 день назад)
Please do more I’m begging you
Maddie Elwell (1 день назад)
Does anybody know where to get the exact mirror she has for her vanity or where to get the vanity cuz like it’s sooo pretty and I can’t find it anywhere 😭😭
KHATIA (1 день назад)
3:09 I'm dying😂😂😂😂
أميرة الشقراء (1 день назад)
Gril good 💗🙏
أميرة الشقراء (1 день назад)
Hhh
Jena’s Happy Nappy Videos (1 день назад)
Ur so prettyyyyyyyyyyyy
Sara Haidari (1 день назад)
boys r so lazy
Ghgh Hjggf (2 дня назад)
😂😂😂 كتير
Ghgh Hjggf (2 дня назад)
😂😂😂 كتير
Renata Kwidama (2 дня назад)
Hoi ik ben Rinaichely mijn achternaam is Kwidama ik ben 9 jaar oud ik Woon in Overburgkade huisnummer 4
Alessandra Davis (2 дня назад)
that grli won the hole challenge
m00nlight :3 (2 дня назад)
“I can’t miss the calculus test” woah wait I thought this was a *back to school* video
Leon (2 дня назад)
Know how I start off my morning routine? Yeah with *SHOWER*
SHOOK A LITTLE Rose (2 дня назад)
745 I’m late
Ryan Bautista (2 дня назад)
Bed lucky Pillow lucky School jail Seam break heaven😂
Ryan Bautista (2 дня назад)
I think not every boy is lazy
Marisa Miller (2 дня назад)
Why would the boy spill his food in his backpack it would be messy in there
Dr Weirdfish (2 дня назад)
OMG I’m such a guy
TheGoldenTank TGT (2 дня назад)
stereotypes...
Kenzi rex (2 дня назад)
🤳🤳🤳🤳🤳🤳🤳🤳🤳🤳🤳🤳🤳 if u are girls put #gurlsisthebest
Josey Animates (2 дня назад)
Ikr I HAVE 4 HOURS TO GET READY FOR A HALLOWEEN PARTY
sophia papanicolaou (2 дня назад)
Live you sooo much I am melting tight now
GramJulaTV (2 дня назад)
Music TikTok!!
- quatsu - (2 дня назад)
This video is so true!
Magdalena Lipińska (2 дня назад)
Melanie martinez 😍😍😍
Riccardi Barbara (2 дня назад)
Tu sei bbhhhbbbb
Riccardi Barbara (2 дня назад)
No no io non lo yggg
anika jaipuria (2 дня назад)
She did not brush her teeth
Aldilah Hani Wanita (2 дня назад)
I have girl
Maxi Plank (2 дня назад)
The Girl is so beatiful!
Lynn D. Tam (3 дня назад)
😊😁😊😁 12 Steppp 🅲🅷🅴🅲🅺🅻🅸🆂🆃 used 𝙩𝙤 🅰🆃🆃🆁🅰🅲🆃 𝙢𝙤𝙧𝙚 𝙬𝙚𝙖𝙡𝙩𝙝 🅰🅽🅳 🅰🅱🆄🅽🅳🅰🅽🅲🅴 😊😁😊😁 >>https://t.co/iwLrU6RZzP?5jmrdIggwCXc 😊😁😊😁 3472
Natalie Mitchell (3 дня назад)
Girl routine: me when I cared Boy routine: me now 😂😂
Chutima Kunkongkapun (3 дня назад)
Not every girl is like that....
Alexandra Ramirez (3 дня назад)
Girls
Dorothy Crowley (3 дня назад)
the boy is how i am usually
Clarity Dixi (3 дня назад)
Girls rule boys drool
Soroush hojjatinia (2 дня назад)
none of us rule and ALSO none of us drool
Yunique Ortiz-Riley (3 дня назад)
she dressed faster
Sugey Cortes (3 дня назад)
ninas vs ninos
Just Some Fandom Trash :D (3 дня назад)
I'm full on the man xD All the pics on my phone are pictures my sisters stole my phone and toke.
Cook ie (3 дня назад)
6:13 Mom: Honey time for school! Me: IM NOT DONE WITH BREAKFAST! Mom: bring it with you!!!!! **Pours cereal in backpack** 😂
Gracie Blogs (3 дня назад)
im the girl cause i don’t want to be trash 😂😂😂 anyone the girl?????
Soroush hojjatinia (2 дня назад)
soo u think the boy is trash??? u think not wearing makeup is trash??? gurl ur kinda dmb not gonna lie
Iris3 (3 дня назад)
Girl girl girl gooooooo
I from Thailand I like video 😂
khadija malik (3 дня назад)
Her makeup wasn’t good at all...eyeshadow looked one colour :/
The Golden Queen (3 дня назад)
The guy is so hot!!!! and he has a nice body!!
girls rules (3 дня назад)
holy shit that is so me i dont want brush my teeths i just do that but i dont spit on the camera 03:24 - 03:35 but i dont spit on the camera and 03:37 that is so me walk out of bed and then hit the wall even tough im a girl i feel like im the boy now 03:07
Meredith Zirbel (4 дня назад)
This is so true!
Chantel Sanchez (4 дня назад)
Give a like if you were reading 7 58 same time me to
Maya Bautista (4 дня назад)
My routine is honestly the "boys" even though I'm a girl
Becca (3 дня назад)
Same
ELG _ R6 (4 дня назад)
My school starts at 9 and I wake up at 8:45 and then rush
Angelina Jankovic (4 дня назад)
I like wake up go to shower brush my teeth and do a lotttt of parfeum and go
Laura Bille (4 дня назад)
Mm ,=* boy Lazio
Emely Janzen (4 дня назад)
😂
Emely Janzen (4 дня назад)
Wer ist auch alles deutsch liken
Lol Mc (4 дня назад)
Never seen something so unrealistic

Хотите оставить комментарий?

Присоединитесь к YouTube, или войдите, если вы уже зарегистрированы.